Obserwatorzy

12.08.2011

Pierwsza współpraca: SYNESIS

Zanim zabrałam się za pakowanie manatków i przeprowadzkę udało mi się nawiązać współpracę z firmą Synesis.



(po kliknięciu w obrazek zostaniecie przeniesieni na stronę firmy)

Nie chwaliłam się wcześniej, bo informacja, że kosmetyki zostały do mnie wysłane dotarła w czasie, gdy nie miałam stałego dostępu do internetu.

Współpracę koordynuje pani Maria i jestem przekonana, że o jej uprzejmości i miłym podejściu nie muszę żadnej z Was przekonywać... ;)


Synesis to firma założona w 2006 roku. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie przy ulicy Wiktorskiej 65. Można tam zakupić kosmetyki marki, ale jeśli komuś do stolicy nie po drodze, to równie sprawnie działa sklep internetowy.
Synesis jest pierwszą polską firmą, która otrzymała certyfikat Ecolabel.
A dlaczego? Bo kosmetyki mają zupełnie unikatowe, w 100% naturalne składy. Surowce do ich produkcji są najwyższej jakości, sprowadzane z całego świata, receptury opracowywane przez sztab naukowców i dopasowane do norm unijnych.
Myślicie, że w takim razie ich ceny porażają? W żadnym wypadku! Nie są dużo droższe niż kosmetyki na codzień spotykane w drogeriach. A do tego w swoje imieniny otrzymujecie 25% rabatu przy składaniu zamówienia... :)

Kosmetyki te są polecane przez wiele czasopism branżowych, a także - co mi nie umknęło - przez magazyn dla młodych mam ;)

Testy zacznę, gdy tylko kosmetyki do mnie dotrą (a mają do pokonania jeszcze trasę Polska - UK).
Recenzje pojawią się jak najszybciej.

4 komentarze:

  1. Ja czekam na swoją paczkę w Listopadzie ;) dużo blogów mają do współpracy :D
    Swoją drogą, dość ciężko jest nawiązać współpracę z firmami z PL, niektóre nie chcą wysyłać kosmetyków za granicę :/ co uważam za kompletny absurd.

    Co do mówienia - nie stresuj się! Najważniejsze to po prostu mówić i się nie przejmować. Wiesz, że oni tu nie zwracają uwagi na to jak mówisz - a im częściej będziesz się zasłaniać tym gorzej będzie Ci w końcu się odważyć :]

    Ale eseje pisze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ładnie :) Gratuluje wsółpracy :)
    Jestem u Ciebie pierwszy raz , rzejżałam pare postów i podoba mi się tu :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie powiem, zobaczysz jak w końcu zrobię =p
    to nie jest pomysł od wczoraj pewnie szybko mi nie przejdzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na swoja paczkę w grudniu od tej firmy ;) Mają dużo blogów do współpracy ;)
    Zapraszam do mnie.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń