Obserwatorzy

22.07.2011

Zakupowo, wygraniowo, rozdaniowo :)

W ostatni weekend mieliśmy to i owo do załatwienia w centrum, więc wpadliśmy na skromne zakupy.
Odkryłam nowy sklep - nazywa się 99p i tak bardzo przypadł mi do gustu, że nie mam zamiaru już przepłacać w funciaku :D
A tak po prawdzie, to po prostu wybór w tym sklepie jest większy niż w funciaku. Nawet jeśli chodzi o słodycze - co dotąd wydawało mi się niemożliwością! :)

Skusiliśmy się na kubeczki:


Były dwa ostatnie i jakoś okrutna była myśl, że miałyby trafić w jakiekolwiek inne ręce :)

Poza tym:


- szampon Palmolive (przetestuje)
- miętowy żel pod prysznic Original Source (niedługo recenzja)
- pasta Pearl Drops (mam do nich słabość)
- tusz do rzęs N.Y.C (śmiem przypuszczać, że niewiele poza nazwą ma wspólnego z tą firmą... Mimo to i tak go kupiłam, bo "No, za 99p i nie brać...?!")

- paletka Sleek Curacao (to już zakup z Superdruga) - post o niej niebawem :)



Natomiast w Primarku Tomek wypatrzył dla mnie "w słojach" ostatni różowy, gumowy zegarek :)
Wręczył mi go ze słowami, że tego na pewno nie uda mi się zepsuć...


Jest na chodzie już piąty dzień i w tym czasie jedyne co mu zrobiłam, to unoranie białym serkiem z ziołami, gdy spadła mi na niego kanapka...
Wierzcie lub nie, ale jestem postrachem zegarków... Nie potrafię zliczyć ile ich miałam w życiu i w jak różnych okolicznościach kończyły żywot... Zegarki po prostu przy mnie trafia szlag... Ostatni ni z tego, ni z owego nagle stanął w miejscu (wymiana baterii nie pomogła), przedostatni spadł z wysokości 30 cm i roztrzaskał się w mak (i to nie szybka, a lustrzane wnętrze...). Jako dzieciak od dziadka dostałam niemal pancerny, który bardziej wyglądał jak bransoletka ozdobiona cyrkoniami - poodpadały nawet nie wiem kiedy, a zegarek pewnego dnia odnalazłam na półce bez mechanizmu... została sama obudowa... Nie pytajcie jak mi się to udało, bo sama nie mam pojęcia...
Nawet gdy się wprowadziliśmy do obecnego domu, to już w pierwszym tygodniu zegar ścienny w kuchni przestał chodzić... xD


***

Wygrałam w rozdaniu u Agnieszki co mnie bardzo, bardzo cieszy :)
Zapraszam Was na jej blog, bo jest tam jasno, przejrzyście i bardzo pozytywnie :)

Standardowo - nagrodą pochwalę się, gdy kurier dostarczy mi paczkę z domu :)



Skoro wygrałam, to znów liczę na to, że szczęście chadza stadami - kolejne rozdania:


Na blogu Kmb1:



**

U AnnyWanny:



**

Wakacyjne candy na Babylandii:



**

U Maggie:



**

Różane rozdanie u Aktualnej:



**

U Magdy:



**

Oraz u Mariny:


10 komentarzy:

  1. Heh...jakbyś pisała o mnie...ja zawsze rozwalę zegarek, mój obecny nie ma już kilku części ale chodzi :)

    A jak już przeprowadzisz się do nowego gniazdka to wpadnij do mnie na www.kuchcikowo.wordpress.com może coś wpadnie Ci w oko do upichcenia :D

    Szkoda że Redditch jest tak daleko od Lądka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey ;) Zostałaś nominowana przeze mnie do konkursu blogów One Lovely Blog Award. Szczegóły na moim blogu. (notka o konkursie).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz mnie zaskoczyłaś :/ ale jak widać, nie można nikomu ufać w 100% :/

    OdpowiedzUsuń
  4. co za pech do tych zegarków xd jam ma jeden od roku i nic się ( na szczęście ) z nim nie dzieje :P
    + ciekawy blog, więc dodaję do obserwujących i zapraszam do siebie :)
    http://kingakropkaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, szczera historia z tymi zegarkami ; ) ja w swoim życiu miałam tylko 3 zegarki, których nie miałam ochoty nosić, więc korzystam tylko z komórki ; ) muszę też przyznać, że gdy widzę zegarek z wskazówkami, to długo się zastanawiam, którą godzinę wskazuje, haha ; ) pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam straszną chęć na ten żel (tylko na ten czekoladowy) :D
    urocze kubeczki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne kubeczki .
    powodzenia w rozdaniach . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię w konkursie One Lovely Blog Award! Więcej informacji i zasady u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie kubeczki !!
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu, pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń