Obserwatorzy

29.07.2011

Przeprowadzka i prośba + rozdania

Dość niespodziewanie (w przeciągu dwóch tygodni dowiedzieliśmy się, że mamy się wyprowadzić, obejrzeliśmy mieszkania, wybraliśmy jedno, zorganizowaliśmy całość i pakowaliśmy manatki) przyszło mi zmienić miejsce zamieszkania...
W nowym mieszkaniu nie ma internetu i zanim ktoś przyczłapie go podłączyć może minąć do dwóch tygodni.
Dlatego najpewniej do połowy sierpnia może mnie nie być na blogu.

Z tym związana jest moja prośba: nie mogę sobie odmówić udziału w kolejnych rozdaniach, a ponad to biorę udział w kilku trwających i... gdybyście zauważyły, że gdzieś wygrałam (nadzieje mieć można, no:P), po prostu gdyby Wam gdzieś mignął Kempek jako zwycięzca, to bardzo proszę o powiadomienie mnie przez @ (adres po prawej).
Będę się starała co jakiś czas podkradać komórkę Tomka i sprawdzać pocztę... :) Uzależnienie, to uzależnienie :D


Wspomniane rozdania:

U PolishMakeUpBag:



**

U Shevy:



**

U VexGirl:



**

U Vilandre:



**


U Jamapi:



**

U e Cosmetics:



**

U Izabeli:



**

U Matleeny:



**

U Lejdik:



**

Na blogu Biżuteria Artystyczna:


(zakochałam się!)


**

U PureMorning:



**

U Moniqe:



**

U Niusi:



**

U Kasiulcowej:



**

U HaloGoszy:



**

Oraz u Kamili:




A teraz musze biec, bo mimo, że zaczęłam w poniedziałek wciąż jeszcze pozostało sporo rzeczy do spakowania... a i posprzątać pokartonowy bałagan trzeba...

Życzę Wam radosnego sierpnia :)

8 komentarzy:

  1. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy ;) dam znać jak tylko coś wygrasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj.. myślę, że w którymś na pewno wezmę udział :)

    pozdrawiam :)
    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam i serdecznie zapraszam do udziału w konkursie :) do wygrania atrakcyjne wizażowe nagrody :)

    http://marieanne-makeup.blogspot.com/2011/08/uwaga-konkurs.html



    Pozdrowienia
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, obserwuję - odwdzięczysz się ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;D
    I zapraszam na mojego :
    http://skarbek44.blogspot.com/
    http://skarbek44.blogspot.com/
    http://skarbek44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna notka :)

    Zapraszam do mnie >> alicja-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń