Obserwatorzy

10.07.2011

Kolejna wygrana, więc znów trzymając szczęście za ogon... ;)

Wyjątkowo długo mnie nie było, a to dlatego, że gdy przyszedł czas na notkę bateria w myszce wyzionęła ducha, nowych w domu nie było, a ja touchpadowo nie do końca pełnosprytna jestem...
Omijałam więc wykonywanie skomplikowanych operacji internetowych i robiłam tylko rzeczy wymagające minimalnego nakładu klików... :)


Jak widać w temacie notki - wygrałam w rozdaniu na blogu Alessandry.
Paczka dotarła już do domu w Polsce i czekam aż trafi w moje ręce (możliwie najszybciej!) w przesyłce od Mamy :)


Jednak grzechem byłoby nie ścisnąć szczęścia jak cytrynki, więc biorę udział w kolejnych rozdaniach:

U Basi8212:



**

U Madame Katarzyny:



**

U Craving for Beauty:



**

U Tumblingcurls:



**

U Oleski:



**

U Kobiecych Wariacji:



**

U Idalii:



**

U Atiny:



**

U Artbetis:



**

U Burn:



**

U Kawaii-Maniac:



**

U Buntowniczki:



**

Na blogu Szminka-po-lustrze:



**

U Modrak:



**

U Tusia13pl:



**

U Moherowej:



**

Oraz u Agnieszki:



Jak widać dziewczyny zaszalały... :)


***
***

Nie myślcie, że przegapiłam - zauważyłam, że liczba publicznych obserwatorów mojego bloga przekroczyła już pół setki :)
Bardzo, bardzo Wam dziękuję.
Niezwykle mnie cieszy, że czytacie, komentujecie... Mimo, że blog nie jest doskonały i dopiero się rozkręca... :)


3 komentarze:

  1. Nooo jesteś wreszcie ;) a ja mam na odwrót - z myszką w laptopie nie jestem w stanie współpracować ;)
    Gratuluję wygranej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i życzę szczęścia w kolejnych rozdaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i powodzenia w kolejnych :)

    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń