Obserwatorzy

20.06.2011

Tajemnice okrągłego brzuszka

Zwariowana jestem trochę w tym temacie i ogromnie mnie wzruszył ten filmik.

Znaleźć go można na stronie:


(dostępny również z zagranicy)


Mogliby takie rzeczy pokazywać w szkołach zamiast idiotycznego, suchego gadania.


Co do mojego brzuszka, to wygląda tak:



A raczej wyglądał tak dwa tyg. temu.
(Wybaczcie "czystość" lustra, ale mam absolutnie zakazane machanie rękoma w górę, a lustro sięga sufitu, więc umyję je we wrześniu :) )

Stóp już nie widzę... chyba, że się moooocno wychylę:


:)

Dziś kończymy 28 tydzień.
Z której strony by nie liczyć jest to już 7 miesiąc...

Mój pas osiągnął oszałamiającą liczbę 95 cm obwodu.
Po tygodniach jedzenia chleba z masłem i dżemem wiśniowym 3 x dziennie, a raczej po powrocie do "normalnej" diety - uzyskałam już swoją wagę, którą miałam, gdy zachodziłam w ciążę... ;)

Ostatnio na brzuchu w przesuwającej się górce wymacałam też małą gierkę :)
Wiem, że to nóżka, bo solidnie kopnęła, gdy ją dotykałam zadowolona ze swojego odkrycia... :)


Nie wiem jaka ilość z was już o tym wie, ale potwierdzam:
Ciąża jest jednym z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety :)
(I mężczyzny też - sądząc po zachowaniu Tomka)

7 komentarzy:

  1. Będzie dziewczynka ? :) czy chłopczyk ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku jaki brzusio:) chłopiec czy dziewczynka się tam kryje?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie nie wiadomo, bo uparty po mamie i ustawić się nie chciał... ale prawdopodobnie chłopiec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy brzuszek :) to teraz do szybkiego rozwiązania i zdrowego Szkraba życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać ciążowe brzuszki, a Twój jest przeuroczy i śliczny ! :) I ma taki akurat, idealny rozmiar - nie za duży nie za mały, cudo :) Nie mogę stwierdzić, że ciąża to najpiękniejszy okres w życiu kobiety, bo to jeszcze przede mną, ale zgodzę się z tym, że kobiety w tym okresie pięknieją i promienieją :)

    Zdrówka życzę dla Ciebie i maleństwa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Mi sie narazie jeszcze do tego nie spieszy, ale uwielbiam patrzeć na kobiety w ciąży. Są takie - hmm promienieją szczęściem w którym lubię się ogrzać. :)

    OdpowiedzUsuń