Obserwatorzy

15.06.2011

Sleek Monaco - recenzja

Wreszcie po zrobieniu wybrałam, zmniejszyłam i mogę się pochwalić zdjęciami.

Mój niedzielny prezent od T. wygląda tak:


W ozdabianie kartoników ktoś wkłada coraz więcej serca... :)

Środek:



Muszę się wreszcie przyznać, że niecierpliwie wypatrywałam wizyty w Superdrugu odkąd jakiś czas temu znalazłam na którymś blogu zapowiedź tej paletki.
Z wszystkich paletek jakie się ukazały, a już zapewne z wszystkich o których mi wiadomo ta ma najwięcej kolorów, które mi odpowiadają.
Jest to moje ulubione zestawienie kolorystyczne, a co za tym idzie - ulubiona paletka :)

Swatche:



Musicie przyznać, że całość wygląda jak paletka z farbkami. Jakby ktoś dał nam ją i kazał narysować najbardziej kolorowe, najbardziej słodkie i urocze lukrowane muffinki jakie potrafimy sobie wyobrazić... Mniaaaam :)

W paletce jest 8 kolorów matowych i 4 perłowe. O ile pereł jeszcze nie używałam (poza swatchami) o tyle maty tak i mogę przysiąc, że nie osypują się zupełnie (jak to miało miejsce przy poprzednich paletach z ciemnymi kolorami).
Jednocześnie perłowe są minimalnie lepiej napigmentowane - maty słabną po nabraniu na pędzel i trochę jednak trzeba się namachać by uzyskać pełnie koloru z paletki.

Trwałość - na bazie oczywiście cały dzień.
Kolory bezproblemowo łączą sie ze sobą i nie ma problemu z rozcieraniem granic (chociaż ja zawsze robie to za słabo, więc może marny ze mnie ekspert).

Cena - jak już pisałam - odrobinę wzrosła.
Sleek Monaco kosztuje 6.90 f.

Ale... czy można im się oprzeć...?

9 komentarzy:

  1. zdecydowanie nie można im się oprzeć przynajmniej ja nie moge xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ale ty masz dużo tych cieni :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można :) w niedalekiej przyszłości mam zamiar stać się szczęśliwą posiadaczką tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się do kupna tej paletki :) jestem zakochana w sleekach - świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  5. 5.90£ ??? a gdzie ? Bo to cos troche za tanio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne cieniee ; D
    I w dodatku tanie ; )
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspot.com
    + dodałam się do obserwatorów - liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja olejek grejpfrutowy kupuję w Polsce (tu mieszkam;)) w sklepie zielarskim:) Co do Twojej paletki z cieniami- świetna, urzeka mnie wszystko co kolorowe:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do wzięcia udziału w KONKURSIE!
    Szczegóły u mnie na blogu! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń