Obserwatorzy

24.06.2011

Plastry Veet do depilacji twarzy - recenzja

Moje włosy nie są jasne - nad czym zupełnie nie ubolewam.
Jak chyba wszystkie (?) a z pewnością zdecydowana większość brunetek "zmagam się", a raczej po prostu "posiadam", bo jest to rzecz najzupełniej naturalna - włoski na twarzy.
Siłą rzeczy nie są w kolorze blond.
Nie chcąc wyglądać jak "ciotki z antenką", które niejednego wujka bujnością owłosienia nad górną wargą zawstydzają - depiluje je.

Przyznaje bez bicia, że czasem mija kilka dni od wnikliwego spojrzenia w lustro i okrzyku: "Odrosły!" do wytargania z kosmetyczki opakowania plastrów, ale jednak staram się to robić regularnie.. ;)

Usunąć włoski można u kosmetyczki i nie jest to drogi wydatek. Ja jednak tutaj "swojej" kosmetyczki nie posiadam (i już nie szukam), a wcześniej w Polsce też mnie do salonu na ten zabieg nie ciągnęło.

Plastry są chyba najtańszą i najskuteczniejszą metodą pozbywania się wąsa (taaak! to straszne słowo!)

Używałam już plastrów firmy Isana (zaschły w kilka tygodni po otwarciu kartonika!) oraz Joanna Sensual (które były całkiem przyzwoite, ale nieporównywalne z obecnymi).
Obecnie używam tych:


To angielska wersja, ale polskie opakowanie jest identyczne.
Koszt około 5 funtów, dostępne nawet w Tesco.

Opakowanie zawiera 10 podwójnych plastrów i 4 chusteczki nasączone oliwką.

Wszystko czego nam trzeba, gdy zlokalizujemy lokatorów nad wargą wygląda tak:



Jak pisałam - plastry są podwójne. Rozcieramy je przez krótką chwilę między palcami w celu ogrzania (ważne - gdy robimy to zbyt długo wosk zwyczajnie stanie się zbyt ciepły i nie wyrwiemy nic), rozdzielamy. Ja jedną część składam na pół i odkładam do pudełeczka, bo jeden plaster to zupełnie tyle ile potrzebuje na jedno użycie.
Szybko przykładamy na twarz, wygładzamy i zdecydowanym ruchem odrywamy. Wymaga to pewnej wprawy.
Plaster odrywamy OD RAZU po przyklejeniu i wygładzeniu, bo inaczej nagrzeje się ciepłem ciała i zejdzie - owszem - ale bez włosków.

Plastry Veet sa najlepszymi plastrami, których używałam. Wyrywają wszystkie włoski już za pierwszym podejściem. U siebie zazwyczaj rwę na trzy razy - lewa strona, prawa, ewentualnie środek nad wargą (gdy nie załapie go przy którejś ze stron).
Efekt utrzymuje się około 2 tygodni, później zabieg należy powtórzyć.
Nie podrażniają, skóra po użyciu nasączonych chusteczek jest zaczerwieniona tylko przez kilka chwil (Uwaga! każda skóra reaguje inaczej!).
Są wydajne, bo mam swoje już kilka miesięcy, a przy założeniu 2-3 plastrów w miesiącu te 20 z opakowania wystarczy na dłuuugo.

Aaaa... no tak... o jednym nie napisałam - ból.
Zawsze zbieram się przez jakiś czas, bo "strach ma wielkie oczy". Właśnie najgorszy w strachu jest sam strach! Ja się boję bojenia, więc najczęsciej siedzę i patrze na plastry zanim ich użyje... mimo, że robiłam to już wiele, wiele razy... (Mam zresztą to samo z oddawaniem czy pobieraniem krwi, zastrzykami - robiłam to tyyyyyle razy, a i tak każdorazowo przed kwicze)
Depilacja woskiem rzeczywiście jest troszkę bolesna - ale tylko w momencie zrywania. Od razu po użyciu chusteczki z oliwką ból mija.

16 komentarzy:

  1. Hmm ja depiluję u kosmetyczki, chyba czas się przenieść na inny, tańszy sposób;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mam możliwości... Chociaż i tak na to za skąpa jestem i wole nie przepłacać :D

    I też kwestia lenistwa - do kosmetyczki trzeba się ubrać, wyczłapać z domu, dojechać, zaczekać w kolejce... a w domu można w papciach i nikt mnie w tym czasie nie ogląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie depiluję bo wąsków nie mam ;) ale używałam wcześniej plastrów veet na nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Że lubię rozdania? =D kiedys miałam bloga na pingerze, to jak miałam czas, to się bawiłam w to. =) Jakoś nigdy nic nie wygrałam, ale nadal mam nadzieje =D

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten problem..niestety. Kobiecy postrach. Również używam tych plastrów tyle, że mi wolno odrastają robiłam tylko 2 raz od roku...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uzywam tych plastrów i jestem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam ponieważ ja nie daję rady używać plastrów, dla mnie to jednak zbyt bolesne, dobra recenzja, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie kupiłaś te plastry i za ile? po jakim czasie zaczęły Ci odrastać nowe włoski i czy za którymś tam razem jest ich mniej i są cieńsze? czy bez zmian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane w notce, że kupiłam je w angielskim Tesco :) Koszt to 5 funtów, ale w promocji bywają za 2.50 ;)
      Włoski odrastają już po kilku dniach i nie wydaje mi się, żeby ich było mniej, albo żeby były cieńsze...

      Usuń
  9. Po zastosowaniu po kilku godzinach pojawiły się u mnie zajady w kącikach ust, czy ktoś miał taki sam problem? Zastosowałam te plastry po raz pierwszy i nie wiem czy je jeszcze użyję. Po trzech dniach odczuwam zdrętwienie i ból na miejscu depilacji i nie wiem czy to normalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Depiluje od dawna, miałam już różne plastry, różnych firm - polskie i angielskie i nigdy mi się nic takiego nie zdarzyło...
      Może jesteś uczulona?

      Usuń
  10. zajady ból i zdrętwienie miejsca depilownego to cała prawda o plastrach ale wąsik znikł:(

    OdpowiedzUsuń