Obserwatorzy

07.06.2011

Czerwcowe rozdania

Od 6 lat nie używałam bezbarwnego lakieru do paznokci, a wczoraj odkryłam jego urok na nowo... To takie miłe kiedy paznokcie się błyszczą i zdrowo wyglądają... Okazuje się, że wcale nie muszą być czerwone, kolorowe, ani nawet w kolorze beżu.
Jestem zachwycona efektem :)


***

Przez calutki miesiąc próbowałam na polskiej stronie Loreala wygrać tusz do rzęs... I nic.
Za to pamiętam, że jeden jedyny raz kliknęłam na angielskiej stronie powyższej firmy w ramach konkursu o jakiś specyfik opalający... Coś mi tam świta, że trzeba było zaznaczyć swój kolor włosów, cery i takie tam - przy rejestracji. I wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy wczoraj przyszła paczka! Żeby było śmieszniej - na nazwisko Tomka (a nigdy nie podaje jego, bo wiem, że za tym nie przepada).
Ale to zawartość przebiła wszystko - zamiast opalacza była w środku pełnowymiarowa farba do włosów dla mężczyzn! Odsiwiacz taki jakby :D I to dopasowany do MOJEGO koloru włosów :D
Tomek stanowczo odmówił użycia.

Wyślę chyba mamie, bo co mam z tym zrobić.
Do kobiet się pewnie też nada...

Sposób w jaki to do mnie trafiło pozostanie nierozwiązaną tajemnicą.
Wiecie... w wielu konkursach biorę udział, ale przecież nie grałabym o odsiwiacz dla mężczyzn! xD


***

Dodaje kilka rozdań (ostatnio straciłam zapał - nawet moje konkursomaniactwo ma wzloty i upadki)

Pierwsze na Planecie Kobiet:



**

U Sabbath:



**

U ShopaholicDream:




**

U ShoppingMonster z okazji 50 obserwatorów:



**

U Iki:


2 komentarze:

  1. Hehe Kochana dobre to z tą farbą:)ja też probowałam wygrać na marne chyba to jakaś sciema;/ a lakier bezbarwny o tak czasem nie mam czasu na pomalowanie pazurków na kolor a tu taki bajerek i zawsze to inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie na rozdanie ! :)
    http://kornelaa.blogspot.com/2011/07/small-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń