Obserwatorzy

19.05.2011

Sleek Sparkle - make up

Po dłuuugich chwilach wybierania, cięcia i zmniejszania wrzucam.

Chciałam makijażu, który pokaże przynajmniej kilka kolorów z paletki. Naturalnie do głowy przyszła mi (mało kreatywnie) tęcza. I tylko trochę mi szczęka opadła, bo gdy paletkę otworzyłam przypomniało mi się jakie te kolory są ciemne!

Trudno.

Osypało się jak widać pod okiem i powstała taka plama nieestetyczna, a do tego jedno oko było bardziej spiczaście wykończone, a drugie zwijało się w wachlarzyk...

Ale zrobiłam, sfociłam, pokonałam lenistwo (z trudem!) i wstawiam :)











12 komentarzy:

  1. Śliczny!Kocham takie kolorki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny blog ♥♥

    zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, pokazuje kolorki z paletki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. heh , ja uwielbiam rudy - mam nadzieje że będzie mi pasował przy tych moich rumieńcach . Zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ;D
    Kapitalnie wygląda takie połączenie kolorów, ale nie wiem, czy by mi się nie zmieszały na powiece
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite! Ja bym się tak chyba nigdy nie pomalowała :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważne połączenie... rewelacja :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. very daring make up :)
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nieodzownie kojarzy mi się z Niemcami xD co nie zmienia faktu że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany... na skojarzenie z Niemcami bym nie wpadła! :P

    OdpowiedzUsuń