Obserwatorzy

16.05.2011

O czym Kempek nie wiedział + giveaway'e

Odsyłam Was do komentarza Marty pod notką o płynie z Ziaji.
Podejrzewam, że nie tylko u mnie nie uczyli takich fajnych rzeczy na chemii (albo akurat spałam).
Dokształciłam się tamtym komentarzem i teraz mówię o tym wszystkim, którzy chcą mnie słuchać (Tomkowi i Najmłodszemu :D)


**

Poza tym mój nałóg ZNÓW wziął górę, w związku z czym porcja nowych rozdań na blogach dziewczyn:

U Innookiej, która obchodzi miesięcznice bloga:


**

Na blogu ZdrowieNatura z powodu 50-ciu obserwatorów:


**

U Sophie również z powodu 50 obserwatorów:



**

U ColorfulBottle z powodu 400 obserwatorów:


**

U April, która dorobiła się 250ciu obserwatorów:



**

U Steph do wygrania jest pędzel Sigmy:


**

U Sharon do zdobycia są lakiery:


**

Na blogu Ayuumi z okazji pół tysiąca obserwatorów:


**

Na blogu MusicalHouses:


**

Oraz na blogu Lulli:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz