Obserwatorzy

24.05.2011

Niespodziewana wygrana :)

Niestety - nie udało mi się wygrać Wedlowego serca dla Mamy. Wygrałam w zeszłym roku, a w tym się chyba za mało przyłożyłam. Wcześniej zdecydowałam też, że kupię coś i wyślę paczuszkę przy okazji jej urodzin w czerwcu, ale teraz jakoś mi tak smutno, że Mama w czwartek nic ode mnie w skrzynce nie znajdzie...

I w sumie nadal się zastanawiam CO kupić jej, gdy już nadejdzie czas na wysyłkę...
Mama jest nieperfumowa, niekosmetykowa, nieciuchowa... Trudno zawsze było...:)


**


Za to jakiś czas temu otrzymałam wiadomość Vanesy z bloga Gone2Rehabbrb.
Kiedyś brałam u niej udział w giveaway'u (pisałam już, że jestem od konkursów uzależniona ?), ale bez powodzenia. Tymbardziej się zdziwiłam, gdy znalazłąm w skrzynce wiadomość, że wygrałam u niej zestaw próbek. Postanowiła zrobić nowe rozdanie i pierwszą osobę losowała właśnie z osób biorących udział w poprzednim...
Padło na mnie :)

Z tego co wiem nadal można wziąć udział:

Ona przewiduje rozdać jeszcze conajmniej kilka zestawów... :)

Chociaż szczerze mówiąć jestem sceptycznie nastawiona do kwestii otrzymania samej paczki... Niestety na angielskiej poczcie wszystko "gubi się" nawet częściej niż na polskiej... Często nawet wymóg potwierdzenia odbioru nie wystarcza, by adresat otrzymał przesyłkę...


**

A jak już jestem przy temacie i mam wolną chwilę, to może kilka nowych rozdań na blogach dziewczyn.


Na blogu Piękność Dnia mini-rozdanie. Do zdobycia cudny kolor lakieru do paznokci:



**

Na blogu LustForColor:



**

U Olivii:



**

Na blogu Beauty and Bows:



**

U Kamilki zakochanej w lakierach :) :



**

U Jessy:



**

U Sary, bo jej blog ma pierwsze urodziny:



**

Kolejny giveaway urodzinowy, tym razem u EnamelGirl:




**

Oraz pierwszy giveaway u Jenny:


1 komentarz: