Obserwatorzy

18.05.2011

Co miało być, a co nie jest... Oraz giveaway'e

Ileż mi czasu zajmuje wybranie najlepszych / najwyraźniejszych zdjęć makijażu z zeszłego tygodnia... A jeszcze trzeba je później zmniejszyć i pociąć... Powoli jakoś idzie, chociaż jestem chyba bliżej niż dalej (tak to jest jak się 200 zdjęć natrzaska, a połowa ruszona albo ucięta).

W ogóle to ja tego bloga chciałam mieć ogólnie tak zdjęciowo... Z taką myślą go zakładałam...
Mialy być kosmetyki i makijaże... i czasem są... Ale miały też być zdjęcia z zakupów (na które teraz nie chadzam) i z wyjazdów w piękną Anglię (a pogoda deszczowa). A najbardziej miały być zdjęcia z przeróbek! Jeszcze mieszkając w Polsce mniej więcej raz na dwa dni przerabiałam jakiś ciuch. Zazwyczaj mniej niż bardziej udanie, ale zawsze... A tu mi się zupełnie nie chce siedzieć z igłą... ;)

Ostatnio dopadłam taką elastyczną bluzkę w której wyglądałam blee, a wyrzucić było żal... Uznałam, że jak mi ją jeszcze bardziej brzuch naciągnie, to przynajmniej będzie uroczo... Przyszyłam jakieś kwiatki z materiału, ale i tak... napaćkana taka jest...

Zrobiłam się po prostu leniwa.
Bardziej nawet niż zwykle.


**

Za to z konkursami nie leniwię się :)
Po cichutku dodam, że nie bez efektów (ale o tym niedługo!:) )

Rozdanie u Oliskovej, która niedawno miała urodziny:



**

U Tuupaka przy okazji 50ciu obserwatorów:



**

U Witoxicity walka o piękny lakier:



**

Lakiery Rimmel u Kasi:



**

Majowy giveaway u Jennifer:



**

Pierwszy giveaway u IdyPie:



**

Rozdanie u Smieti:



**

Kolejny prezent od Sigmy na blogu PouringSentiments:



**

Urocze nagrody u Pauli:



**

Kolejne rozdanie organizują Barwy Wojenne:




**

Lakierowo u Gildednails:



**

Kosmetyki Bell do testowania na blogu Lakierowo:




**

Na blogu, który prowadzi Nea - rozdanie majowo-czerwcowe:



**

Chanel na blogu PehSun:



**

Oraz giveaway u PeacheSandBlush:


4 komentarze:

  1. Thanks for entering the giveaway and good luck :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for sharing these:)) Even I'm having a giveaway at my blog...enter if you plz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely blog honey..I'm following you..check out mine http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.com/and it'll be so sweet if you follow back..you can enter my giveaway too.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy miewa czasami 'głębsze' okresy lenistwa...;) Przejdzie ;)! Blog świetny, interesujący...początkująca bloggerka zaprasza do siebie:) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń