Obserwatorzy

20.04.2011

Sleek Acid & rozdania u GildedNails, Shadow, Mon Coin a Moua, Nail Polish Obsession i Never Ending Obsession :)

Jakoś to się tak dzieje, że mieszkamy teraz w UK, więc dostęp do najnowszych Sleeków mam natychmiastowy, a chwalę się nimi jako ostatnia... ;)
Pamiętam moje rozgorączkowanie kiedy pierwszy raz przeczytałam na Wizażu o tych paletkach. Biegusiem przy pierwszej wizycie w Superdrugu pochyliliśmy się z Tomkiem nad nimi i... rozczarowanie. Takie jakieś szare, bure, ni to brązy, ni szarości... Jedyna paletka, która nam się w miarę spodobała to był Acid.
Tak właśnie zakupiłam swojego pierwszego Sleeka. I jedynego z serii dostępnej cały czas.


To było... w listopadzie...
Kolory nie są podrasowane - one tak rzeczywiście rażąco wyglądają ;)



Czterech środkowych użyłam może ze dwa razy - za stara chyba jestem na takie neony... Za to w paletce jest piękna śliwka i piękny fiolet... no i ta butelkowa zieleń ;) Godny pochwalenia jest też biały mat - który widać na powiece, a nie który daje tylko lichy ślad. No i oczywiście matowa czerń...
Bez bazy cieni nie używam, a na bazie trzymają spokojnie cały dzień. Mogę z czystym sercem polecić, jeśli komuś zależy na trwałości... Dodatkowy plus za to, że kolory dobrze się ze sobą łączą... I to nie tylko te perłowe, które dobrze łączą się niezależnie od producenta ;)

Mam zamiar zacząć znów twórczo się malować, więc niedługo postaram się pochwalić jakimiś fotkami w Kwasku ;) Aaaaczkolwiek mam taki zamiar od początku ciąży, czyli mija mi na nim 5 miesiąc... ;)


***
***

Poza tym biorę udział w rozdaniach u GildedNails, gdzie do zdobycia są dwa lakiery BB:



**

u Shadow, gdzie jest cała ogromna pula nagród:



**

na blogu Mon Coin a Moua, gdzie kolorów bez liku:



**

u Nail Polish Obsession, gdzie do zdobycia lakiery w odcieniach ulubionego Tomkowego koloru:



**

i u Lisy z Never Ending Obsession, która przygotowała oprócz lakierów też cienie:






Strasznie bywam rozczarowana, gdy nic nie wygrywam, ale Kempek do konkursów to jak mucha do lepa :D

1 komentarz:

  1. mnie jakoś nie szczególnie ciągnie do sleeka ze wszystkich palet przypadły mi do gustu może 4 :p w tym acid ^^

    OdpowiedzUsuń