Obserwatorzy

24.04.2011

Mix rozdaniowy 3 & dlaczego nie będę perfekcyjnym panem domu...

Podziwiam moją Mamę, która na każde święta szykuje minimum 5 różnych placków, pełno pieczonego mięcha, przynajmniej 2 sałatki, galarty i jeszcze ryby. Ja spędziłam dzisiaj przy mikserze caluutki dzień, a wypłodziłam tylko Kopiec Kreta z paczki, serie kolorowych małych babeczek i potwornie słodkiego skubańca... Ufff, na sałatkę zabrakło siły, więc jutro...
Na święconce nie byliśmy, bo ja niewierząca, a Tomek niepraktykujący... ;) Pisanki skończyłam dosłownie przed kąpielą (sztuk 4!), za to rzeżucha mi piękna wyrosła od poprzedniej niedzieli :D
I tylko atmosfery jakiejkolwiek brak, bo daleko odrzucając stronę religijną święta polegały w domu na tym, że Mama wyjątkowo nie szła do pracy, a tu... Tomek wyjątkowo nie idzie ;)
Bardzo chętny był zawołać z góry, że święta mi się pomyliły, gdy kończyłam zwrotkę "Cichej nocy"...


***
***

Wrzucam parę nowych rozdań w których chyba zdążę wziąć udział nim padnę na pyszczek... ;)

U Belleoleum:


**

U PolishMakeupBag:


**

U Dezzysblogerificblog:


**

Kropeczka33 i iGruszka.pl rozdają:



**
U Bumblebeee Tuny:


**

U PinkboxMakeup:


**

U DollieDaze:



**

U GlamorousBarbie:



**

U BlushingNoir:



**

U JosiesNails:



***

Życzę naprawdę okrągłych i szczęśliwych Jajek...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz