Obserwatorzy

20.04.2011

Kilka rozdań na ostatnią chwilę & co dziś tak bardzo zdziwiło Tomka :D

Rozdanie u More Nail Polish w którym do wygrania jest zestaw holograficznych lakierów:



Przyznacie, że kolory są bardzo kuszące :)

**

Kolejne u Rabeeyah (do zdobycia pędzel Sigmy):



**

Kosmetyki Essence do zdobycia na blogu Gone2Rehab:



**

Kusi biżuterią też SimplyAWoman:



**

I na koniec rozdanie u Wisienki, która zostawiła mi komentarz z zaproszeniem ;)




***
***

Miałam też napisać co tak bardzo zdziwiło dziś Tomka - otóż tak się wciągnęłam w rozdania, że umyśliłam sobie, że jeśli mój blog będzie miał obserwatorów, to też zorganizuje rozdanie ;)
Niezwłocznie o tym Męża poinformowałam i... jego mina bezcenna :D Chyba pierwszy raz widział mnie chcącą rozdawać kosmetyki, a nie je zabierać innym :D

1 komentarz:

  1. ha ha, mój facet tak samo :)
    dzięki za umieszczenie informacji o rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń